Au următoarele aspecte cauza ax principal șubredă:
1. Sfârșitul arborelui principal nu este bine sau nu pot fi strânse.
2. 350 și mai sus, modelele principal caneluri și caneluri de montaj are decalaj mare de potrivire, de 32 și de mai jos modele de cale cheie în coada ax principal și planetara, planetara si mod cheie de suport de ac de siguranță are o degajare mare de potrivire.
3. Pini de siguranță și capac ac de siguranță, capac ac de siguranță și ac de siguranță titular gaura are o degajare mare.
4. Deformare rulment ax principal rulment uzat.
5. Pierde de inel muri interior rotunjime alezajului este de peste mare ≥ 0,30.
6. Spațiul liber dintre două role de presiune este reglată în mod inegal.
Soluții:
În primul rând, verificați ax principal este bine sau nu, scoateți din spate adăugarea sistemului de ulei în avans, elimina glanda de la ax principal, verifica fluture deformare arc sau nu. Dacă arcurile fluture sunt plate, schimba altele noi, să păstreze cantitatea de primăvară fluture și poziția asamblate la fel ca înainte disassembling.Then strânge șurubul de glandei ax principal, începe fabrica de pelete pentru a verifica dacă ax principal este șubredă.
Dacă ax principal este încă șubredă, glanda ar trebui să fie luate în jos, utilizați stick de alamă pentru blocați pe ax principal, folosiți un baros pentru a lovi arborele principal în afară, spre inel direcție mor, apoi ia în jos capacul de etanșare a arborelui principal pentru a verifica dacă arborele principal rulment este good.If clearance-ul este prea mare, să ia în jos rulmentul pentru a schimba un nou rulment, apoi instalați arborele principal în ordine și strângeți-l în sus. În timpul procesului de instalare a arborelui principal, să acorde o atenție pentru a pune inelul interior al arborelui principal poartă drept, astfel încât arborele principal pot fi asamblate în poziție dreaptă. În condiții normale, AFER asamblare în loc, diferența dintre suprafața frontală de pe ambele maluri ale arborelui principal și suprafața frontală a roții de conducere este de aproximativ 10mm. Dacă a verifica afară de clearance-ul se potrivesc de spline este mare, clearance-ul se potrivesc de canal cheie este mare, clearance-ul se potrivesc de ac de siguranță este mare și peretele interior al matriței inelului este de a pierde rotunjime, etc, componentele de mai sus trebuie să fie înlocuite . După instalare arborelui principal, începe să moară de pelete gol pentru a verifica situația șubredă.
După arborele principal este normal, reglați distanța dintre role și cu presiune mor corect, clearance-ul de o parte este mare, clearance-ul de altă parte este mic, astfel poate provoca arborele principal tremura, descărcarea unsmooth și curent instabil, etc .